15 Οκτωβρίου 2018

Flamingo party

Μια και ο καλός καιρός ακόμη επιτρέπει την διατήρηση της καλοκαιρινής διάθεσης, επιτρέψτε μου να σας βάλω σε tropical mood και να μοιραστώ μαζί σας εικόνες από το πάρτι της Μυρτώς μου, πριν από δύο βδομάδες, με θέμα του το πολυαγαπημένο flamingo!

Φέτος η Μυρτώ έκλεισε τα έξι κι εγώ συνειδητοποίησα πως μου μένουν ακόμη έξι (το πολύ-ίσως και λιγότερα) πάρτι να διοργανώσω για τη μικρή μου και μόνο τρία για τον εννιάχρονο γιο μου, αφού αν κρίνω από τη μεγάλη μου κόρη, στο Γυμνάσιο πλέον δεν υπάρχει καμία απολύτως διάθεση για κάτι ανάλογο. Κάτι που βρίσκω πολύ φυσιολογικό για την ηλικία αυτή. Έτσι για τα επόμενα έξι χρόνια, θα έχω τις τελευταίες ευκαιρίες μου να δημιουργήσω τον φανταστικό κόσμο που αυτοί θα επιλέξουν για να γιορτάσουν την ημέρα των γενεθλίων τους. 

Ξεκινάω όπως πάντα με την πρόσκληση που δόθηκε εκτυπωμένη αλλά στάλθηκε και ηλεκτρονικά. Είναι μέρος της συλλογής του https://craftydetails.com/ την οποία μόλις είδα σκέφτηκα αμέσως ότι είναι ακριβώς αυτό που έψαχνα! Έτσι χρησιμοποίησα εκτός από την πρόσκληση, το banner με το "Χρόνια Πολλά", τα διακοσμητικά toppers για τον μπουφέ, τα καρτελάκια για τον μπουφέ, τα goodie bag toppers για τα ευχαριστήρια δωράκια των μικρών καλεσμένων, τα διακοσμητικά χαρτιά και τα πατρόν με τα οποία φτιάχτηκαν οι δύο γιρλάντες και τα διακοσμητικά φύλλα που θα δείτε παρακάτω. Ας τα δούμε ένα ένα όμως - τα προσκλητήρια:


Τα σούπερ τροπικά banner, που για τη σύνθεσή τους συνεργάστηκα με τη νονά της μικρής αλλά και την πολυαγαπημένη φίλη μου τη Θεανώ - η ισχύς εν τη ενώσει που λένε! Για τα πατρόν, εκτός από τη συλλογή του Crafty Details, χρησιμοποιήθηκαν και κάποια άλλα που βρήκα στο διαδίκτυο. 



Η νονά της Μυρτώς έφτιαξε επίσης ένα όμορφο banner (που πάντα κρατώ ως ενθύμιο) με το όνομα της μικρής και είναι αυτό που βλέπετε πάνω από τον μπουφέ. Έφτιαξε επίσης μια πανέμορφη κουρτίνα από κλωστή και χαρτονένιους κύκλους, που όμως μπερδεύτηκε τόσο πολύ μέχρι να πάμε στον παιδότοπο, ώστε δεν κατάφερε κανείς μας να ξεμπερδέψει και τελικά κρεμάσαμε σε μια γωνία χωρίς καν να την φωτογραφήσουμε ενώ ήταν πραγματικά υπέροχη...




Και πάμε τώρα στο υπέροχο τραπέζι που ετοιμάζουν τα μοναδικά κορίτσια του παιδοτόπου, όπως πάντα στο θέμα του πάρτι. Τι να πω για την φαντασία και την εφευρετικότητά τους! Ό,τι κι αν πω θα είναι λίγο μπροστά στο ταλέντο και στο κέφι τους για δημιουργία! Και βέβαια όλα τα εξαιρετικά εδέσματα τα οποία προσφέρουν στους καλεσμένους μας, αφήνουν μικρούς και μεγάλους απολύτως ικανοποιημένους και ... χορτάτους!






Ήθελα να προσπαθήσω να φτιάξω κι εγώ ένα donut board από αυτούς που βλέπω στο λατρεμένο Pinterest και το τόλμησα! Κι όχι μόνο έναν αλλά δύο! Για την κατασκευή τους χρησιμοποίησα δύο πλάκες φελιζόλ πάνω στις οποίες κόλλησα δύο από τα διακοσμητικά χαρτιά του Craftie Details τα οποία εκτύπωσα σε μέγεθος Α3. Με οδοντογλυφίδες στερέωσα στο κάθε ένα εννιά extra large donuts από το κατάστημα με donuts που πάντα ψωνίζω και εμπιστεύομαι και ιδού το αποτέλεσμα!



Από το γνωστό πολυκατάστημα προμηθεύτηκα τα αναμνηστικά δωράκια των μικρών καλεσμένων: πλαστικά χρωματιστά καλαμάκια με μοτίβα flamingo, ανανάδες και καρπούζια! Οικονομικό, χρηστικό και unisex το δωράκι.


Για το τέλος άφησα όπως πάντα το καλύτερο - την μοναδική, την υπέροχη, την πραγματικό-έργο-τέχνης τούρτα black forest από τα χέρια της αγαπημένης μου Lilia από το Lilia Cakes-Cake Designer η οποία για ακόμη μια φορά έκανε το θαύμα της. Δεν θα πω τίποτα άλλο, σας αφήνω να δείτε τις φωτογραφίες...



Έτσι ακόμη ένα πάρτι πέρασε στην ιστορία των πάρτι μας...Αν σας πω ότι ήδη σκεφτόμαστε το θέμα για το επόμενο, μην γελάσετε μαζί μου - αλήθεια σας λέω!

Τροπικές καλημέρες!

4 σχόλια:

  1. Φανταστικό πάρτι και τι τούρτα με μπόλικη ζαχαρόπαστα όπως μου αρέσει. Μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πωπω, καταρχάς με αυτά τα λιμπιστερά ντόνατ και την τούρτα που σου ερχεται να φας ακόμα και το κερί νούμερο 6, πάω τώρα στην κουζίνα να ορμήξω στο ψυγείο, χεχε! Πολύ όμορφα όλα όσα έφτιαξες. Δεν ήξερα το crafty details όταν έκανα και το δικό μας πάρτυ. Τι κρίμα. Τόσο όμορφα πράγματα. Αλλά δεν πειράζει, χαλάλι σας γιατί το συνολικό αποτέλεσμα είναι απολαυστικό! Να το χαίρεσαι το κορίτσι σου! Χρόνια πολλά και καλά! Κάλη - Ανθομέλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα σχόλιό σου θα με κάνει πολύ χαρούμενη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...