18 Ιουνίου 2018

Διαβάζω και προτείνω: Μη μ' αφήσεις ποτέ του Καζούο Ισιγκούρο

Δεν έχω ξαναδιαβάσει Ιάπωνα συγγραφέα - τέλος. Και αρχή - γιατί νομίζω πως μόλις ξεκίνησε μια καινούργια λατρεία και πως πλέον έχω ακόμη έναν αγαπημένο συγγραφέα στην καρδιά μου - τον Καζούο Ισιγκούρο.

Τον Καζούο Ισιγκούρο τον «γνώρισα» πρόσφατα, όταν το 2017 ανακοινώθηκε η βράβευσή του με το Νόμπελ Λογοτεχνίας της χρονιάς. Τότε ήταν που έμαθα ότι η πολύ γνωστή και εξαιρετικής κινηματογραφικής αξίας ταινία «Τα απομεινάρια μιας ημέρας» βασίστηκε στο ομώνυμο βιβλίο του.



Έτσι όταν τον προηγούμενο μήνα ήρθε στα χέρια μου το βιβλίο του «Μη μ’ αφήσεις ποτέ» ήμουν σίγουρη ότι θα επρόκειτο για ένα μικρό διαμάντι. Και είναι. Μου πήρε αρκετές μέρες να το διαβάσω. Ηθελα καθαρό νου για να το ολοκληρώσω χωρίς να το βιάσω, να χαθώ στις γραμμές του και στον τόσο ιδιαίτερο λόγο του συγγραφέα του. Ηθελα να «ζήσω» τη ζοφερή και πικρή ιστορία του. Ηθελα να μπω κι εγώ στις ψυχές της Κάθυ, του Τόμυ και της Ρουθ, των παιδιών που μεγαλώνουν σε ένα αγγλικό κολλέγιο και που σιγά σιγά φαίνεται ότι κάτι πάει στραβά, σε μια ιστορία που αποκαλύπτεται σταδιακά κι όχι απευθείας και που στην ουσία αφήνεται στον αναγνώστη να καταλάβει την τρομακτική αλήθεια του τι πραγματικά συμβαίνει.


Δεν θα ήθελα να σας πω περισσότερα, δεν θα ήθελα να γίνω κι εγώ spoiler του «Μη μ’ αφήσεις ποτέ». Θα σας πω μόνο ότι σας συστήνω ανεπιφύλακτα να το διαβάσετε, ακόμη κι αν σας πάρει πολύ χρόνο, ακόμη κι αν δυσκολευτείτε να αποδεχτείτε τα ίδια σας τα συναισθήματα. Θα «βγείτε» διαφορετικοί μετά και την ανάγνωση της τελευταίας του σελίδας!


Το βιβλίο «Μη μ’αφήσεις ποτέ» του Καζούο Ισιγκούρο, κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ψυχογιός και έχει μεταφερθεί με μεγάλη πιστότητα στον κινηματογράφο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ένα σχόλιό σου θα με κάνει πολύ χαρούμενη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...