08 Νοεμβρίου 2017

Διαβάζω και προτείνω: Μαγική Ζούγκλα της Τζοάνα Μπάσφορντ

Μέχρι πριν από μερικά χρόνια πολύ λίγοι γνώριζαν τον όρο "θεραπευτική τέχνη" κι ακόμη λιγότεροι τη δοκίμαζαν. Κι εγώ η ίδια πολύ πρόσφατα έμαθα για τα βιβλία της "θεραπευτικής τέχνης" ή "ζωγραφικής για ενήλικες" (αν και δεν θεωρώ ότι αυτού του είδους η ζωγραφική απευθύνεται μόνο σε ενήλικες ή αντίστροφα ότι γενικά η ζωγραφική απευθύνεται μόνο σε παιδιά) και μόλις πριν από λίγες βδομάδες ολοκλήρωσα το πρώτο μου μοτίβο από το βιβλίο της Τζοάνα Μπάσφορντ "Μαγική Ζούγκλα".


Η Τζοάνα Μπάσφορντ θεωρείται πρωτοπόρος του είδους των βιβλίων θεραπευτικής τέχνης παγκοσμίως. Μέσα από τα ευφάνταστα και ολοζώντανα μοτίβα της μπορεί ο καθένας να δημιουργήσει το δικό του έργο τέχνης, με συνδυασμούς χρωμάτων που θα επιλέξει ο ίδιος και που είτε αντιστοιχούν στην πραγματικότητα είτε ανήκουν στη σφαίρα του φανταστικού. Δεν υπάρχουν περιορισμοί και εκεί ακριβώς είναι η ιδιαιτερότητα: αυτού του είδους η ζωγραφική όχι μόνο χαλαρώνει και διώχνει το άγχος, αλλά απελευθερώνει το νου και πραγματικά σε κάνει να ξεχνάς τις έννοιες και τους προβληματισμούς σου ενώ το μόνο που σκέφτεσαι είναι πόσο όμορφα θα χρωματίσεις το μοτίβο της επιλογής σου. Στο συγκεκριμένο βιβλίο της Μπάσφορντ, τα ζώα και πουλιά της ζούγκλας εναλλάσσονται με την τροπική βλάστιση και δημιουργούν ένα ιδιόμορφο και πολύπλοκο γρίφο που λύνεται αμέσως μόλις αρχίζει να παίρνει χρώμα.





Την πρώτη φορά που αποφάσισα να ξεκινήσω να χρωματίζω το πρώτο μου μοτίβο, ήμουν πραγματικά πολύ στρεσαρισμένη. Είχα μία πολύ δύσκολη μέρα στο γραφείο, είχα μια έντονη διαφωνία με τη μεγάλη μου κόρη (προεφηβεία βλέπετε), είχα μαλώσει τα δυο μικρότερα πιτσιρίκια μου και γενικά υπήρχε μεγάλη ένταση τόσο στο σπίτι όσο και μέσα μου. 



Το πιστεύετε ότι μια ώρα μετά είχα χαλαρώσει απίστευτα και είχα αποβάλλει όλη την αρνητική μου ενέργεια; Διαπίστωσα ότι η απόλυτη συγκέντρωση σε μια τέτοια δραστηριότητα μπορεί πραγματικά να ταξιδέψει το νου και να χαρίσει στιγμές ηρεμίας και χαλάρωσης που όλοι μας έχουμε ανάγκη στην τρελή εποχή που ζούμε!



Το βιβλίο της Τζοάνα Μπάσφορντ "Μαγική Ζούγκλα" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ψυχογιός καθώς επίσης και τα υπόλοιπα βιβλία της "Μαγεμένο Δάσος", "Μυστικός Κήπος", "Απέραντος Ωκεανός" αλλά και το γιορτινό "Χριστούγεννα".

Ανυπομονώ να ολοκληρώσω τη "Ζούγκλα"μου και να ξεκίνησω το ταξίδι μου και σε άλλους μαγικούς κόσμους!

1 σχόλιο:

  1. Καλημέρα Σοφία!! Πολύ ενδιαφέρουσα η σημερινή σου πρόταση. Κι εγώ έχω σκεφτεί κατά καιρούς να το δοκιμάσω αλλά ως ώρας δεν έτυχε. Μου φαίνεται θα το βάλω στο πλάνο. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα σχόλιό σου θα με κάνει πολύ χαρούμενη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...