21 Μαΐου 2017

Μαμαδίστικο κέρασμα για το σχολείο (ή πώς αλλιώς να σας κάνω να ξεχάσετε ότι έχω τρεις μήνες να γράψω)

Σήμερα Κυριακή 21 Μαΐου και γιορτάζουν οι Άγιοι Κωνσταντίνος και Ελένη. Η σημερινή ημέρα είναι μεγάλη γιορτή για το σπίτι μας καθώς γιορτάζουν τα δύο μεγαλύτερα παιδιά μου (δεν θυμάμαι πόσες φορές το έχω γράψει, ούτε πότε, οπότε συγχωρείστε με που δεν βάζω links με τις σχετικές αναρτήσεις) και πάντα γιορτάζουμε κερνώντας, εκτός των άλλων, τους φίλους και συμμαθητές μας στο σχολείο.

Καθώς είμαι μαζόχα, δηλαδή μου αρέσει πάντα να "κουράζομαι" και να ετοιμάζω σπιτικά ή σχεδόν σπιτικά κεράσματα για να μοιράσουν τα παιδιά μου στο σχολείο, googlάροντας συχνά-πυκνά και αν βρω κάτι που μου αρέσει, το κρατάω και το ανασύρω από το αρχείο μου για περιπτώσεις σαν και αυτή.

Κάθε χρόνο στη γιορτή τους, θέλω τα παιδιά έχουν ένα κοινό κέρασμα (όχι διαφορετικό ο καθένας δηλαδή) και καθώς η κόρη μου είναι πια στην Πέμπτη δημοτικού, επέλεξα φέτος να αποφύγω τα πολύ "παιδικά" κεράσματα για να μην τη φέρω σε δύσκολη θέση. Επίσης επέλεξα, αφού εκτός από μαζόχα είμαι και εργαζόμενη, να μην διαλέξω κάτι χρονοβόρο, δύσκολο, με πολλά υλικά και κυρίως με μεγάλο βαθμό επικινδυνότητας να αποτύχει (την έχω πατήσει στο παρελθόν και πιστέψτε με, δεν είναι καθόλου μα καθόλου ευχάριστο και δεν θα ήθελα να ξανασυμβεί). Κι επειδή πολλά είπα, ας σας πω τι έφτιαξα: μπισκότα Μιράντα, γεμισμένα σαν σε σάντουιτς με μερέντα και βουτυγμένα σε σοκολάτα γάλακτος. Την ιδέα την βρήκα εδώ, είναι πανεύκολη και χαριτωμένη, ιδανική σε σχέση με όλα όσα ανέφερα παραπάνω.
Τίποτα δεν πρέπει να πηγαίνει χαμένο ή έστω, καλύτερα είναι να αξιοποιείται δημιουργικά.Έτσι η σοκολάτα στην οποία "βούτηξαν" τα μπισκοτένια σάντουιτς, είναι τα σοκολατένια αυγά που μας χάρισαν σε μεγάλη ποσότητα το Πάσχα και δεν ήθελα να φαγωθούν από τα παιδιά όλα, αφού ήταν πραγματικά πολλά!
Για να δώσω την εικόνα του χειροποίητου, έριξα από πάνω χρωματιστή τρούφα που πάντα κάνει ένα γλύκισμα θελκτικότερο στα μικρά παιδιά. Τελικά το αποτέλεσμα ήταν απολύτως μέσα στις προσδοκίες μου και παραπάνω, καθώς μου πήρε μόνο μια ώρα για να την όλη ετοιμασία 60 τεμαχίων σοκολατομπισκοτένιων σάντουιτς!
Τα κεράσματα θα μοιραστούν αύριο Δευτέρα και μένει μόνο να δούμε αν θα αρέσουν και στους συμμαθητές των παιδιών. Χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες!

6 σχόλια:

  1. Απίθανη ιδέα!!!! Δεν θα το φανταζόμουν ποτέ και με την τρούφα πήρε μια παιχνιδιάρικη όψη! Να την χαίρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειμαστε τελικα πολλες μαζοχες μαμαδες. Λοιπον το γλυκακι σου μου φαινεται μουρλια! ευκολακι, σουπερ εμφανιση και οικονομικο. Δηλ απ'Ολα. Χρονια πολλα για τα παιδακια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φαίνονται πολύ όμορφα και είναι και εύκολα! Να τα χαίρεσαι τα μικρά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τελεια εγιναν!! Μπραβο Σοφια!! Να τα χαιρεσαι τα παιδακια σου!! Γερα και τυχερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία ιδέα, όντως! Να τα χαίρεσαι τα παιδιά σου Σοφάκι και να έχουν την υγειά τους!!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ουάου! Τόσο εντυπωσιακά και εύκολα! Σαν σοκοφρετάκια μοιάζουν! Μπράβο σου!
    xo,
    ohmydarlingdeer.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα σχόλιό σου θα με κάνει πολύ χαρούμενη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...