05 Δεκεμβρίου 2016

Χριστουγεννιάτικες ανταλλαγές 2016 vol.2

Φέτος είχα μεγάλη ανυπομονησία και χαρά για ανταλλαγές δώρων. Έτσι, όπως σας έχω ήδη γράψει εδώ, εκτός από την καθιερωμένη πλέον αλλά και πολύ επιτυχημένη ανταλλαγή του Secret Crafter που διοργανώνει η Άννα από το In my closet, συμμετείχα και σε ακόμη δύο που πιστεύω ότι είναι εξίσου αξιόλογες και άψογα διοργανωμένες: αυτή που διοργάνωσε η Δέσπονα από το The smell of mommy, το Secret Elf, αλλά και την πλέον βιβλιοφιλική, αυτή δηλαδή που διοργάνωσε το So much reading, so little sleeping, το So much Christmas.

Τα περιεχόμενα του κάθε πακέτου μου συγκεντρώθηκαν-αγοράστηκαν σιγά-σιγά και την προηγούμενη Δευτέρα, αφού τα είχα πλέον όλα έτοιμα, στρώθηκα στη δουλειά! Καταρχάς περίμενα να κοιμηθούν όλοι (για να έχω αρκετό χρόνο αλλά και για να μην έχω τρία πιτσιρίκια να ανακατεύονται στα πόδια μου) για να μπορέσω να απλώσω άνετα στο τραπέζι του σαλονιού τα μπλιμπλίκια μου αλλά και όλα εκείνα τα λατρεμένα μικροπράγματα που μετατρέπουν ένα αντικείμενο, έστω και μικρής αξίας, σε ένα αξιαγάπητο δώρο! Κουτιά, χαρτιά περιτυλίγματος, γκλίτερ-κονφετί, μαρκαδόροι, χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά, χειροποίητες κάρτες αλλά και γλειφιτζούρια, σοκολάτες, χρωματιστές τρούφες, υλικά χειροτεχνίας, χειροποίητα χριστουγεννιάτικα στολίδια και φυσικά βιβλία. Όλα αυτά απλώθηκαν πάνω, κάτω και γύρω από το τραπέζι, μαζί με το ... σκονάκι μου, δηλαδή τις σημειώσεις μου με το περιεχόμενο του κάθε δέματος, τα στοιχεία του κάθε παραλήπτη αλλά και την ανταλλαγή που αφορούσε. Έτσι ήσυχα κι όμορφα λοιπόν καταστρώθηκαν τα πακετάκια που βλέπετε παρακάτω:
 
Για το ταίρι μου στο Secret Crafter 2016 που παρέλαβε κιόλας το δέμα του
Για το ταίρι μου στο Secret Elf 2016 που παρέλαβε επίσης!
Για το ταίρι μου στο So much Christmas
Εύχομαι να αρέσουν όλα πολύ και να δώσουν έμπνευση για δημιουργία, να γλυκάνουν, να στολίσουν και να διαβαστούν από τα τρία ταίρια μου!
 
Εγώ πάλι, έχω ήδη λάβει το πρώτο από τα τρία πακέτα μου: η Αθανασία από το Creations with fantasy ήταν το Secret Elf μου για φέτος και μου έστειλε αυτό το υπέροχο πακέτο:
 
...ήρθε για μένα από τη μακρυνή Σουηδία!
Χαίρομαι σαν μικρό παιδί κάθε που λαμβάνω ειδοποίηση ή βρίσκω δέμα στην πόρτα μου - τελικά τα Χριστούγεννα μας κάνουν όλους μας πάλι παιδιά!

Σας φιλώ!

1 σχόλιο:

  1. Πολυ χαιρομαι που σε αρεσαν!!! Και του χρόνου με υγεία λοιποόν! καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα σχόλιό σου θα με κάνει πολύ χαρούμενη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...