24 Μαΐου 2013

Σε πυρετό προετοιμασιών...

Ο Μάιος και ο Ιούνιος είναι για το σπίτι μας κάτι σαν τον Δεκέμβριο: απόλυτα γιορτινός! Τα δύο μου παιδιά γιορτάζουν στις 21 Μαΐου (και η μαμά μου επίσης) και η μεγάλη μου κόρη έχει τα γενέθλιά της τον Ιούνιο (το έχω ξαναναφέρει εδώ). Έτσι λοιπόν, από το 2006 και μέτα που γεννήθηκε η κόρη μου, πάντα τους μήνες αυτούς εκτός από την πολύ γιορτινή ατμόσφαιρα, υπάρχει και πυρετός προετοιμασιών. Κεράσματα για το σχολείο, οργάνωση πάρτυ, τούρτες, ψησίματα... Η γιορτή τους πέρασε (για το σχολικό κέρασμά τους, ετοίμασα μια ιδέα που τελευταία "παίζει" πολύ-γλυφιτζούρια με μπισκότα oreo, βουτηγμένα σε σοκολάτα και πασπαλισμένα με χρωματιστή τρούφα -τα πιτσιρίκια ξετρελάθηκαν!) οπότε τώρα ετοιμαζόμαστε για το πάρτυ των γενεθλίων τους (λέω "τους" γιατί θα είναι κοινό, μια και τον Φεβρουάριο που είναι τα γενέθλια του γιου μου, δεν κάναμε πάρτυ). Το θέμα έχει επιλεγεί (θα το μάθετε εν καιρώ) και τώρα σιγά σιγά δημιουργώ...Υπόσχομαι να σας δείχνω στα κλεφτά φωτογραφίες των προετοιμασιών... Στο μεταξύ, ετοιμάζω δωράκια: diaper cakes για δύο νεογέννητα μωράκια δημιουργήθηκαν και χαρίστηκαν με πολύ αγάπη στις νέες ζωούλες...
Παράλληλα ετοίμασα και οκτώ (!) κορδέλες για τα μαλλιά από τσόχα, με τον συνδυασμό χρωμάτων λευκό, εκρού, ροζ, κόκκινο και μπλε για τις κόρες μου, τις ανιψιές μου και τα κορίτσια των κουμπάρων μου.Την ευχαριστήθηκα την τσόχα πολύ όσο τη δούλεψα, αν και δυστυχώς δεν έμεινα πάντα ικανοποιημένη από την ποιότητα που έβρισκα στην αγορά-κι ακόμη δεν ξέρω που θα βρω μεγαλύτερη ποικιλία χρωμάτων (είχα στο μυαλό μου πιο "ζωηρά" χρώματα - λαχανί,φούξια, πορτοκαλί). Τέλος πάντων, για όλα χρειάζεται ψάξιμο, αλλά δυστυχώς δεν έχω καθόλου χρόνο.
Κι επειδή (όπως συνήθως) είναι αργά κι αύριο είναι μέρα εργάσιμη (δυστυχώς) κι εγώ έχω πρωινό ξύπνημα (πουφ!), σας αφήνω... Και μην νομίζετε ότι είμαι εντελώς απούσα από την blogόσφαιρα-μπορεί να μην γράφω αλλά σας διαβάζω!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ένα σχόλιό σου θα με κάνει πολύ χαρούμενη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...