12 Ιουνίου 2011

Επανήλθα!!!


Χάθηκα, το ξέρω, αλλά ο τελευταίος μήνας ήταν πολύ δύσκολος, πολύ γεμάτος και πολύ ευχάριστος ταυτόχρονα κυρίως γιατί είναι ο μήνας των χαρούμενων επετείων (γιορτάζουν και τα δύο παιδιά μου στις 21 Μαΐου και έχει η κόρη μου γενέθλια τον Ιούνιο).Θα σας δείξω λοιπόν όσα πραγματάκια έκανα όλον αυτό τον καιρό - μέσα στο γενικό μου "τρέξιμο". Λοιπόν θα τα πάρω από τα πιο πρόσφατα:

Σήμερα βαφτίστηκε η μικρή Τάνια, η γλυκούλα ροδομάγουλη μπεμπούλα της Μαρίας και της ετοίμασα ένα πριγκιπικό diaper cake, πάνω στο οποίο έβαλα τα ρουχάκια που της χάρισα. Μαρία και Γιώργο να σας ζήσει η κούκλα σας!

Την Παρασκευή 10 Ιουνίου η κορούλα μου Ελένη έσβησε το 5ο της κεράκι-δεν ετοίμασα πολλά πράγματα λόγω δουλειάς όμως έκανα τα κλασσικά μου χωνάκια μέσα στα οποία "έκρυψα" γλυκούς πειρασμούς και τα χάρισα στα παιδάκια που ήταν στο πάρτυ. Περάσαμε τέλεια και το κοριτσάκι μου ήταν μια μικρή νεράιδα μέσα στο υπέροχο φόρεμά της! Χρόνια σου πολλά κούκλα μου!

Η Μαριέττα -για την οποία είχα ετοιμάσει μια tutu για την βάφτισή της- στις 28 Μαΐου έγινε ενός! Η μανούλα της, η Μαρία, μου ζήτησε να της φτιάξω φραουλένια προσκλητήρια για το πάρτυ της, μια και αυτό θα ήταν το θέμα του, καθώς και καρτελάκια για τα δωράκια των παιδιών.Κι εγώ έκανα αυτά που βλέπετε - να τη χαίρεσαι Μαράκι!

Για το κλείσιμο άφησα δύο μικρές μπεμπούλες - η μια βαφτίσηκε ήδη και η άλλη θα βαφτιστεί την άλλη Κυριακή. Η Βασιλεία μου ζήτησε μια tutu και μια ασορτί κορδέλα σε φούξια-μαύρο για τη βάφτιση της μικρής της και η Βασιλική επέλεξε σαν θέμα για τη βάφτιση το κεράσι και μου ζήτησε μια κοκκινόλευκη tutu με ασορτί κορδέλα. Το αποτέλεσμα ήταν αυτό που βλέπετε στις φωτό και άρεσε και στις δύο μανούλες-καλοφώτιστα να είναι τα κοριτσάκια σας!


13 σχόλια:

  1. Ολα υπέροχα όπως πάντα .... και φυσικά WELLCOME BACK!!!!!! :)))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειναι ολα τοσο μα τοσο υπεροχα αλλα εχω μια αδυναμια στις τουρτιτσες και η δικη σου ειναι οτι καλυτερο εχω δει,χωρις υπερβολες!πολλα πολλα μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου! Πολύ χαίρομαι που βρήκα το μπλογκάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς μας ήρθες πάλι!
    Πανέμορφη η κορούλα σου,να τη χαίρεσαι και να την καμαρώνεις,είναι πραγματικά μια νεράιδα!
    Οι δημιουργίες σου εξαιρετικές ειδικά η πανότουρτα με άφησε έκπληκτη,τόσο κομψή και διαφορετική από τις συνηθισμένες(άλλο ύφος εντελώς,πριγκιπικό όπως έγραψες κι εσύ).Και τα γλυκά χωνάκια μου άρεσαν και μου άνοιξαν την όρεξη για γλυκό (πάλι...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σοφία γειά σου!!!Καλή αρχή στην δουλειά σου!Ολα οσα εφτιαξες είναι τέλεια!!!Να χαίρεσαι τα παιδακια σου χρόνια τους πολλά για την γιορτή τους και να τα εκατοστήσει η κουκλίτσα σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. όλα είναι πολύ όμορφα, να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πώς και δεν σε είχα ανακαλύψει πιο νωρίς;χα, είμαι η Βάσια, μόλις έγινα αναγνώστριά σου και θέλω να σου πω: Χρόνια πολλά για την γλυκιά σου κοπέλα, που απ'όσο βλέπω μοιάζει με άγγελο και συγχαρητήρια για όλα τα υπόλοιπα! είναι εξαιρετικά όλα!μου αρέσουν πολύ, μπράβο και πάλι μπράβο!!! έλα εάν θέλεις και στο δικό μου μπλογκοσπιτάκι, να δεις, φτιάχνω κι εγώ πανοτουρτίτσες!!! γεια χαρά, θα τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλώς σε βρήκα Σοφία μου, πρώτα πρώτα να χαίρεσαι το μικρό σου άγγελο, τη γλυκιά σου πριγκίπισσα, αλλά να χαίρεσαι και το ταλέντο και τη δημιουργηκότητά σου! τέλεια όλα, είσαι καταπληκτική! μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αυτός ο μπλόγκερ με έχει τρελάνει, νομίζω πως άφησα δύο σχόλια, δεν πειράζει, το νόημα είναι το ίδιο και στα δύο, οπότε κράτα το καλύτερο χα χα χα!!! γεια χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. επιτέλους μαθαίνουμε νέα σου... χάθηκες!! να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και να'σαι πάντα έτσι δημιουργική. Το diaper cake από τα ωραιότερα που έχω δει!! είσαι καταπληκτική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Welcome back!! Μας έλειψαν οι δημιουργίες σου. Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου για τη γιορτή τους και πολύχρονη η μικρή σου. Κουκλάκι είναι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σου Σοφάκι!!! Επιτέλους βρήκα λίγο χρόνο να ασχοληθώ με το φαινόμενο blog και να καταλάβω τι γίνεται. Τώρα θα μπορώ να σχολιάζω τις υπέροχες δημιουργίες σου κι όχι μόνο να τις χαζεύω!! Περιττό να σου πω ότι περιμένουμε κι άλλα τέτοια όμορφα πραγματάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα σχόλιό σου θα με κάνει πολύ χαρούμενη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...