25 Σεπτεμβρίου 2010

Τσάντα, βραβείο και δύο μπαλαρίνες!

Η manousina με κάλεσε να παίξω κι εγώ το παιχνίδι της τσάντας. Λοιπόν, η αλήθεια είναι ότι, για όσο καιρό δούλευα, δεν μπορούσα να αποχωριστώ την τσαντούλα μου. Εδώ και ενάμιση χρόνο όμως, δυστυχώς, εφόσον δεν εργάζομαι κι εφόσον οι έξοδοί μου γενικά έχουν μειωθεί στις απολύτως απαραίτητες, η αλήθεια είναι - και κοκκινίζω που το λέω- πως ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΝ ΤΣΑΝΤΑ! Πριν από μιά εβδομάδα όμως, η καλή μου γειτόνισσα και μοναδική μου, πλέον, παρέα εδώ στο νησί, η Ελένη, μου χάρισε για την ονομαστική μου γιορτή αυτήν την απλή αλλά πολύ κομψή και πρακτική τσάντα ...
... την οποία αν ανοίξουμε θα βρούμε μέσα:
τα κλειδιά του σπιτιού, τα κλειδιά του ποδηλάτου, το πορτοφόλι μου, τα γυαλιά ηλίου, το κινητό, ένα πακέτο χαρτομάντηλα, ένα αντισηπτικό χεριών, μία λίστα για ψώνια από το Super Market, το βιβλίο που διαβάζω αυτό τον καιρό και κάποιες καρτούλες που τυπώσα για το blogακι μου.

Καλώ με τη σειρά μου, όποια blogger με διαβάζει και θέλει να μοιραστεί το περιεχόμενο της τσάντας της μαζί μας (γιατί όπως και να το κάνουμε, η τσάντα μιας γυναίκας είναι πολύ προσωπική υπόθεση), να το κάνει!

Από την άλλη η Mamma el μου χάρισε ένα βραβείο για το οποίο, αν και το έχω ήδη, την ευχαριστώ πολύ!
Για το τέλος σας άφησα δύο κούκλες: τη Μάρω και τη Φέλια να φοράνε τις tutu που τους έφτιαξα-κρίμα που δεν μπορώ να σας δείξω τα προσωπάκια τους γιατί πρόκειται για δυο κουκλιά με υπέροχα γαλάζια μάτια! Απολαύστε τις!

7 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία τσαντούλα! Με γειά! Εμένα είναι το φετίχ μου οι τσαντούλες! Τις λατρεύω! Θα συμμετέχω στο παιχνίδι, θα δείτε ανάρτηση με την πρώτη ευκαιρία!

    Η αλήθεια είναι ότι όταν διάβασα τον τίτλο της ανάρτησης δεν κατάλαβα περί τίνος πρόκειται.

    Με γειά και το βραβείο!

    Κουκλάκια φαίνονται τα παιδάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ σικ η νέα σου τσάντα Σοφάκι! και πραγματικά έχει μέσα τα απαραίτητα :) όχι σαν μερικές άλλες που ξεμένουν πιπίλες και παιδικά παιχνίδια ... και μου αρεσει που κάθε φορά που αλλάζω τσάντα μεταφέρω και όλαααα αυτά!

    Μπράβο για το βραβείο! :)

    Όσο για τις μπαλαρίνες ... κανένα σχόλιο! απλά :)))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο παιχνίδι να μάθουμε τι περιέχει μια γυναικεία τσάντα...βασικά όσο πιο μεγάλη, τόσο πιο γεμάτη!
    Υπέροχα τα κοριτσάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν είχες καν τσάντα;;!!! Αχ τι ωραία, δεν ξέρω γιατί, αλλά μου θύμισες τα ξένοιστα φοιτητικά μου χρόνια που δε φορούσα ρολόι!!

    Οι tutu σου είναι οι καλύτερες που κυκλοφορούν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για το βραβείο!

    Οσο για την τσάντα... μου φαίνεται παράξενο που δεν είχες τόσο καιρό... που έβαζες άραγε τα πράγματα σου?

    καλημέραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να δω πότε θα αξιοθώ να βγάλω κι εγώ φωτό την τσάντα μου με τα υπάρχοντά της ...
    Για πέρνα από εδώ... επιλόχεια κατάθλιψη ...για ένα παιχνίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ωραία τσάντα... για τις νεραιδούλες τι να πω... όλα τα λεφτά!!!

    καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα σχόλιό σου θα με κάνει πολύ χαρούμενη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...