05 Ιουνίου 2017

Δώρα για τις δασκάλες τους vol.3

Μπήκε επιτέλους ο Ιούνιος, ζεστός και λαμπρός και πολύ τον περίμενα είναι η αλήθεια! Μετά από ένα μακρύ χειμώνα που τα είχε όλα (από χιόνια μέχρι αλκυωνίδες μέρες) και μετά από ένα Μάιο που περισσότερο με Νοέμβριο έμοιαζε, η ανάγκη μας για το καλοκαίρι και την ξενοιασιά του, είναι πλέον επιτακτική. Και βέβαια ο Ιούνιος φέρνει μαζί του και το τέλος της σχολικής χρονιάς - ω ναι!

Ως μαμά και μάλιστα τριών παιδιών, έχω περάσει πολλές πρώτες και τελευταίες μέρες σχολείου - και θα περάσω πολλές περισσότερες στο μέλλον. Διαβάζοντας σήμερα αυτό το άρθρο της Άσπας, χαμογέλασα, γιατί είμαι σίγουρη πως είμαι κι εγώ μια μαμά με διπλή προσωπικότητα: το Σεπτέμβρη ανυπομονώ να ανοίξουν τα σχολεία και τον Ιούνη ανυπομονώ να κλείσουν και συνάμμα, τρέμω, γιατί "τι θα κάνω τα παιδιά το καλοκαίρι". Για τα παιδιά, το κλείσιμο του σχολείου έχει επίσης γλυκόπικρη γεύση - από τη μια αρχίζει η ανεμελιά των διακοπών κι από την άλλη χάνονται οι ρυθμοί και σκορπίζουν οι φίλοι, αλλά αυτό δεν σημαίνει τελικά το καλοκαίρι; Ότι θα βγούμε από την κανονικότητα και θα αφεθούμε...

Όπως και να έχει πάντως, το κλείσιμο των σχολείων, σηματοδοτεί και για τα παιδιά ένα τέλος, που δεν σημαίνει απαραίτητα ότι αυτό είναι κακό: πάντα λέω ότι κάθε τέλος είναι μια αρχή και το πιστεύω. Πέρσυ για παράδειγμα, χωρίς να το γνωρίζουμε φυσικά τότε, η μικρή μου πέρασε τις τελευταίες μέρες της στον αγαπημένο μας παιδικό σταθμό, αφού τον Σεπτέμβρη ξεκίνησε προνήπιο. Και είμαι πολύ χαρούμενη για εκείνη γιατί πρόλαβε και χάρισε ένα μικρό δωράκι στις δασκάλες που τελικά ήταν και αυτό του αποχαιρετισμού.
 
Ένα μικρό τελαράκι που απεικόνιζε ένα λουλούδι, αποτυπωμένο από τα χεράκια της. Την ημέρα εκείνη τη συνόδευσα εγώ στον σταθμό γιατί ήθελα να δω τη χαρά στα μάτια της όταν θα προσέφερε στις αγαπημένες της "κυρίες" ένα συμβολικό δωράκι από ένα "λουλούδι" που "άνθισε" στα χέρια τους!
 
Για το δωράκι των δασκάλων των δύο μεγαλύτερων παιδιών μου δανείστηκα την ιδέα της Γιούλης από το Παιχνιδάκι και ζήτησα από τα παιδιά να φτιάξουν καλοκαιρινές ζωγραφιές εξηγώντας τους το σκοπό για τον οποίο τις προορίζαμε. Αφού τις στολίσαμε με χρωματιστές κορδέλες και όμορφα εκτυπώσιμα που βρήκα στο internet, τα έργα τους έγιναν αυτές οι ευφάνταστες θήκες γυαλιών, ιδανικές για την παραλία και την εξοχή, φτιάγμενες με αγάπη από χεράκια παιδικά.
 

Καλό καλοκαίρι στα πιτσιρίκια μας - ας το χαρούν γιατί τους αξίζει!


Σας φιλώ!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ένα σχόλιό σου θα με κάνει πολύ χαρούμενη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...