07 Ιουνίου 2016

Δώρα για τις δασκάλες τους vol.2

Θυμάστε πέρσυ τέτοια εποχή που σας έδειξα το δώρο που ετοιμάσαμε για τις δασκάλες μας αλλά το (τότε) περσυνό άρα το προπέρσυνο για φέτος; Ε λοιπόν φέτος, θα σας δείξω το δώρο που ετοιμάσαμε τότε δηλαδή το περσυνό (σας μπέρδεψα με τις χρονιές ε;) - πάμε ξανά. Πέρσυ λοιπόν σας έδειξα το δώρο που ετοιμάσαμε για τις δασκάλες του γιου μου όταν τελείωσε τον παιδικό σταθμό, δηλαδή τον Ιούνιο του 2014. Σήμερα θα σας δείξω το δώρο που ετοιμάσαμε για τις δασκάλες του νηπιαγωγείου για το γιο μου και του δημοτικού για την κόρη μου, τον Ιούνιο του 2015 (κι όλα αυτά γιατί όπως συνηθίζω, ετοιμάζουμε τα δωράκια σχεδόν την τελευταία στιγμή, οπότε όταν βρίσκω το χρόνο να γράψω στο blog, ε έχουμε πλέον φύγει για μπάνια!). Έτσι ετεροχρονισμένα, πάμε να δούμε τι καλό κάναμε πέρσυ.
Η ιδέα που λέτε δεν είναι πρωτότυπη ούτε φυσικά και δική μου...Λίγο το Pinterest, λίγο τα ξένα και ελληνικά blogs, ε λίγο και η φαντασία της στιγμής, συνθέτουν το περσυνό μας δωράκι: μέσα σε ένα ποτήρι-γίγας από το γνωστό πολυκατάστημα παιχνιδιών και όχι μόνο, βάλαμε ένα φακελάκι με κρύο τσάι (και όχι ατομικά φακελάκια γιατί όπου έψαξα δεν βρήκα, επομένως κατέληξα να πάρω το φακελάκι που φτιάχνεις τσάι σε ένα λίτρο νερού!) και ένα εκτυπώσιμο tag από το διαδίκτυο...
Που είναι η φαντασία της στιγμής θα μου πείτε;Στην εκτύπωση, φίλοι μου, γιατί καθώς ο εκτυπωτής "ξέμεινε" από έγχρωμα μελάνια, τι να κάνω η έρμη μάνα τελευταία στιγμή, πήρα τους μαρκαδόρους και έκανα μερικές τσαχπινιές στα tagακια για να μην είναι εντελώς άχρωμα...Φρόντισα βέβαια να είναι στο ίδιο χρώμα με το ποτήρι. Αμ πως!
Μου άρεσε πολύ το λογοπαίγνιο το όποιο βέβαια δεν μεταφράζεται το ίδιο "παιχνιδιάρικα" στα ελληνικά..."Σ΄ευχαριστώ που ήσουν μια τέι(όπως λέμε τέιο, τσάι δηλαδή)-λεια δασκάλα" ή κάπως έτσι τέλος πάντων...

Πιστεύω ότι θα καταφέρω έγκαιρα να σας δείξω το φετινό δωράκι που ετοιμάζουμε, το όποιο βρήκα πανέξυπνο σαν ιδέα και κατασκευή. Εσείς μανούλες τι έχετε κατά νου να δωρίσετε μαζί με τα παιδάκια σας στις δασκάλες;

Σας φιλώ!

5 σχόλια:

  1. Καταπληκτική ιδέα! και δεν πειράζει που άργησε, είναι διαχρονικότατη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη ιδέα! Την είχα δει στο pinterest και τη βρήκα πολύ πρωτότυπη σε συνδυασμό με το λογοπαίγνιο στο καρτελάκι. Είμαι περίεργη να δω τι σκέφτηκες για φέτος. Αν σου πω ότι η αφεντιά μου ακόμη δεν έχει σκεφτεί για φέτος...
    Btw, μου κάνει εντύπωση που δε βρήκες ατομικά φακελάκια τσαγιού. Υπάρχουν παντού. Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όμως Ασπασία μου δεν βρήκα...Τι να πω, λες όλες οι μανούλες να τα πήραν για να κάνουν το ίδιο δωράκι;Μακάρι!

      Διαγραφή
    2. Δε βρήκες κουτάκι Lipton γεμάτο ατομικά φακελάκια;;; Μήπως ήταν πέρυσι το καλοκαίρι την εποχή που είχαν ρημάξει τα σουπερμάρκετ, γιατί νόμιζαν ότι θα έχουμε πόλεμο; Χαχα :)
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή

Ένα σχόλιό σου θα με κάνει πολύ χαρούμενη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...