29 Σεπτεμβρίου 2014

Πάρτυ γενεθλίων κίτρινο παπάκι για τα δεύτερα γενέθλια της Μυρτώς!


Καλοκαίρι σας άφησα, χειμώνα σας βρίσκω! Τι κι αν το ημερολόγιο λέει 29 Σεπτέμβρη; Τι κι αν άλλες χρονιές τέτοια μέρα κάποιοι από εμάς έκαναν ακόμη τα μπανάκια τους στη θάλασσα; Ο φετινός Σεπτέμβρης μπήκε με φόρα άκρως φθινοπωρινή έως χειμωνιάτικη! Αν κρίνουμε κι από το καλοκαίρι που ήταν κι αυτό με συνεχείς διακυμάνσεις θερμοκρασίας και βροχής-λιακάδας, ε τότε μάλλον ήταν αναμένομενη αυτή η συνέχεια.

Όμως ό,τι καιρό και να μας κάνει ο Σεπτέμβρης, εγώ τον αγαπώ. Τον αγαπώ γιατί μαζί με τον Ιούνιο και τον Φεβρουάριο, είναι ένας από τους μήνες που έγινα μαμά - και οι τρεις αυτές στιγμές της ζωής μου είναι μέχρι και σήμερα οι πιο σημαντικές. Είναι οι μέρες της γέννησης και πλέον των γενεθλίων των παιδιών μου! Κι εμείς τα γενέθλια τα γιορτάζουμε πάντα με ένα πάρτυ! 

Για τα δεύτερα γενέθλια της Μυρτώς μας έστησα ένα πάρτυ με θέμα το γνωστό κίτρινο παπάκι. Οι περισσότερες ιδέες που υλοποίησα δεν είναι καινούργιες - υπάρχουν σε πληθώρα στο διαδίκτυο- όμως το θέμα είναι τόσο χαρούμενο και παιδικό που δεν σε πειράζει αν κάπου το έχεις ξαναδεί. Επιπλέον νομίζω ότι η ετοιμασία της τούρτας αυτού του πάρτυ με διασκέδασε πραγματικά σε σχέση με όσες έχω φτιάξει έως τώρα! Η ιδέα είναι εμπνευσμένη από εδώ και τόσο το παντεσπάνι όσο και η κρέμα της είναι από το blog της Ελπίδας (είναι πραγματικά απίθανο γευστικά και το κέηκ της συνταγής και η κρέμα και είναι σίγουρο ότι θα την επαναλάβω στο μέλλον). Τα παπάκια του στολισμού είναι φυσικά πλαστικά (από γνωστό παιχνιδοκατάστημα) και οι σαπουνόφουσκες είναι σοκολατένια στραγάλια (από γνωστό κατάστημα ξηρών καρπών της Θεσσαλονίκης).
Το πάρτυ μας αυτή τη φορά έγινε στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής στον Εύοσμο. Είχαμε βέβαια πάει ήδη πολλές φορές για παιχνίδι αλλά και σε πάρτυ, όμως πρώτη φορά κάναμε εκεί το δικό μας και δεν το μετανοιώσαμε στιγμή καθώς ο χώρος είναι απίθανος, τα παιδιά μπορούν να κάνουν ποδήλατο, να τρέξουν, να κάνουν κούνια κι όλα αυτά σε ένα περιβάλλον καθαρό και περιποιημένο!
Και πάμε τώρα στο μπουφέ και τον στολισμό. Όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες έφτιαξα μπισκότα παπάκια με ζαχαρόπαστα, τα τρουφάκια της Ερμιόνης στην παραλλαγή με την τρούφα, ζελέ που μας βγήκε αντί για μπλε λίγο πράσινο, γλυκοκουτάλια (εννοείται), οι πιτούλες και τα αλμυρά κέηκ ήταν χορηγίες της πεθεράς μου και της μαμάς μου αντίστοιχα, ενώ είχαμε και κάποια έτοιμα πιτοειδή, and last but not least σπιτικό ποπ κορν και τσιπς (του εμπορίου) συμπλήρωναν το μικρό μας μπουφέ. Να προσθέσω ότι τα όμορφα ταμπελάκια στα νεράκια καθώς και το προσκλητήριο που στάλθηκε ηλεκτρονικά, είναι δημιουργία της Λίζας και την ευχαριστώ που με διευκολύνε κανοντάς τα upload ξανά ώστε να τα χρησιμοποιήσω στο πάρτυ μας ενώ τα παπάκια που τυπώθηκαν από το διαδίκτυο, έγιναν γιρλάντες με τη βοήθεια της νύφης μου.
Η μέρα ήταν όμορφη αν και με λίγο αέρα, όμως έχοντας αυτή την εμπειρία, δεν θέλω να είμαι αχάριστη - αφού δεν βραχήκαμε, όλα καλά. Η μικρή εορτάζουσα δοκίμασε όλα τα γλυκά καλούδια του μπουφέ κι όταν τελείωσε ... τα δοκίμασε ξανά και ξανά ενώ όταν ήρθε η ώρα της τούρτας έσβησε το δεύτερό της κεράκι με ένα δυνατό φοουυυ (με τη βοήθεια όλων των υπολοίπων που εν το μεταξύ δεν άφησαν την ευκαιρία να βάλουν ... το δαχτυλάκι τους στην τούρτα!).
Χρόνια σου πολλά μικρό μου παπί! Μακάρι κάθε σου μέρα να είναι τόσο χαρούμενη και χρωματιστή όσο και αυτή των γενεθλίων σου (κι ακόμα παραπάνω!).

 

11 σχόλια:

  1. Μα τι χαρούμενες φωτό είναι αυτές!! Πολύ μου αρέσει η επιμέλεια όλου του πάρτυ! Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τη χαίρεστε Σοφακι μου τη Μυρτουλα σας!! Πολύχρονη και τυχερη!! Το παρκο κυκλοφοριακη αγωγης ειναι το αγαπημένο μας.. Σχεδιαζα να κανω κι εγω του Νικολα τα γενεθλια εκει..αλλα ο καιρός μας τα ειχε χαλάσει.. Η τουρτα σας υπέροχη!! Ποσο χαιρομαι που σας αρεσε!! Και πανέμορφη!! όλα ηταν πανέμορφα δηλαδή!! Τι ομορφο θέμα!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο Σοφία, έγινε πολύ όμορφο το παπάκι πάρτι σας, το οργάνωσες τέλεια!!!! Χάρηκα πάρα πολύ που μπόρεσες να χρησιμοποιήσεις τις ετικέτες στα νεράκια και την πρόσκληση!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να την χαίρεσαι.
    Πολύ όμορφα όλα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτικά!!! και πολύ ωραία ιδέα τα παπάκια :)
    Να το χαίρεσαι το Μυρτούδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρυσοχέρα!!!
    Να το χαίρεστε το μικρό σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Na τα εκατοστήσει η μικρούλα σου Σοφία μου!Να είναι παντα γερή και ευτυχισμένη.Όλα όσα έφτιαξες είναι καταπληκτικά και η τούρτα μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση!Να είστε καλά και του χρόνου!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πραγματικά από τα πιο χαρούμενα και φωτεινά πάρτυ που εχω δει!!! Ενθουσιάστηκα με το απότελεσμα Σοφία!!! Χίλια μπράβο!!! Να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου και να το καμαρώνεις πάντα ευτυχισμένο!!!!
    Η Ελπίδα και η Ερμιόνη είναι πολυαγαπημένες φίλες-μπλογκερς που διαβάζω φανατικά αλλά πρώτα από όλα τις καμαρώνω για τη δημιουργικότα και το μερακι τους.
    Εχουμε κανει και εμεις παρτυ σε εξωτερικο χώρο στο γιο μου περυσι και ενω αρχικά ολοι οι καλεσμένοι ειχαν παραξενευτεί, τελικά παραδέχτηκαν οτι ηταν σουπερ ιδεα και τα παιδια την απόλαυσαν τρελα! Το μόνο ρίσκο ειναι με τον καιρο. Αλλα με λιγη θετικη ενεργεια, ολα γινονται:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φανταστικό το πάρτυ! Πως και δεν είχα σχολιάσει εγώ! Λάτρεψα στις λιμνούλες ζελεδάκια!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα από που μπορώ να προμηθευτώ μικρά κίτρινα παπάκια έχω φάει τον κόσμο κ δεν βρίσκω πουθενά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!Εγώ τα πήρα από το πολύ γνωστό μεγάλο κατάστημα παιχνιδιών.Σ'ευχαριστω για το σχόλιο!

      Διαγραφή

Ένα σχόλιό σου θα με κάνει πολύ χαρούμενη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...