06 Ιουνίου 2014

Μήνας πικρός/μήνας γλυκός (σαν φράουλα)

Όσοι έχετε μικρά παιδιά, έχετε ίσως περάσει περιόδους όπου τα μικρά αρρωσταίνουν, στην αρχή το ένα, μετά ακολουθεί και το άλλο και μόλις γίνουν καλά και τα δύο, ξαφνικά τσουπ, να σου ξαναρρωσταίνουν από άλλη ίωση όμως...Έτσι ήταν για το σπίτι μας ο μήνας Μάιος...Μπορεί να είναι μήνας χαρούμενων στιγμών όπως σας έχω ήδη γράψει, όμως δυστυχώς κάπως έτσι τον περάσαμε ... Τα παιδιά αρρώσταιναν το ένα μετά το άλλο και το αποκορύφωμα βέβαια ήταν το πιο ζόρικο: ο γιος μου να νοσηλευτεί με πνευμονία για μια βδομάδα, εγώ να είμαι συνέχεια στο νοσοκομείο, η ανησυχία και η κούραση να φτάσουν στο αποκορύφωμά τους, όλες οι υπόλοιπες υποχρεώσεις να πάνε στην άκρη, τα άλλα μου παιδιά να τα βλέπω και να ασχολούμαι μαζί τους ελάχιστα...Το σημαντικότερο όλων φυσικά είναι ότι το παιδί μου είναι καλά, απλά θέλει λίγο περισσότερη προσοχή-γι΄αυτό δεν τον έστειλα και στο σχολείο ακόμη με συνέπεια να έχω και άλλες έννοιες τώρα: η μεγάλη ζηλεύει τα μικρά που είναι στο σπίτι και με ... αθέμιτα μέσα να επιδιώκει το ίδιο και για τον εαυτό της! Και παρόλη την ταλαιπωρία, το τρέξιμο και την εξάντληση που νιώθω, πείστηκα να της κάνω πάρτυ για τα γενέθλιά της που είναι την άλλη εβδομάδα, περισσότερο για να την κάνω να πάψει να ζηλεύει μια και θα γίνει η πρωταγωνίστρια των ημερών!

Μέσα σε όλα την Κυριακή που μας πέρασε, είχαμε τη βάφτιση της μικρής Μιχαέλας με θέμα την φράουλα! Η μαμά της μικρής και φίλη μου, ζήτησε τη βοήθειά μου κι ευτυχώς τα είχα όλα ετοιμάσει πριν γίνει η εισαγωγή του γιου μου στο νοσοκομείο. Προσκλητήρια, κορδέλες για τα μαλλιά και των τριών κοριτσιών της, μπομπονιέρες για τους μεγάλους, μπομπονιέρες και γλυκά για τους μικρούς ήταν ο απολογισμός μιας φραουλένιας βάφτισης.
Τα φραουλένια προσκλητήρια.
Οι κορδέλες για τα μαλλιά των κοριτσιών που φόρεσαν στο μυστήριο.
 Και στο πουγκάκι τους.

Οι μπομπονιέρες φραουλένια πουγκάκια για τους μεγάλους με το λαχαριστό κουφέτο choco φράουλα.

Οι μπομπονιέρες σφουγγαράκια για τους μικρούς.
Τα χωνάκια με τα μοσχοβολιστά marshmellows για τους μικρούς.
 Και μια πανοραμική με το υπέροχο γλυκό βάφτισης (cheesecake φράουλα).

Στο μυστήριο δεν παραβρέθηκα μια και έφυγα για το νοσοκομείο. Από ότι έμαθα όμως η νεοφώτιστη δεν έκλαψε καθόλου και όλα κύλησαν όμορφα και καλά. Όπως καλά έληξε και η δική μας περιπέτεια κι εύχομαι να μην μας περιμένουν άλλες τέτοιες εκπλήξεις και να έχουμε υγεία-να σκάμε από υγεία. Έπειτα το μόνο που μένει είναι να έρθει το καλοκαίρι - αν και, κοιτώντας τώρα το ημερολόγιο, βλέπω ότι είναι Ιούνιος. Ιούνιος; Είστε σίγουροι;

Φραουλένιες καλημέρες!

2 σχόλια:

  1. Βασικά περαστικά σας! Πραγματικά εύχομαι περαστικά και αγύριστα!!! Οσο για την βάπτιση.. δεν έχω λόγια! Θέε μου τι κόκκινο! Λάτρεψα τις κορδέλες!!!! Μπράβο σου! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα όλα.
    Περαστικά σας.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα σχόλιό σου θα με κάνει πολύ χαρούμενη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...