30 Δεκεμβρίου 2009

Tutu σε μαύρο-φούξια

Σήμερα έκανα την αρχή σε κάτι νέο: τις tutus! Έφτιαξα μία, με μαύρο τούλι και φούξια κορδέλα και φυσικά την προόριζα για την κόρη μου. 'Ηθελα να τη βρει κάτω από το δέντρο την Πρωτοχρονιά αλλά επειδή όπως πάντα χώνει την μυτούλα της παντού, την ανακάλυψε και δεν μπορούσα να της το αρνηθώ-από την πρώτη στιγμή ενθουσιάστηκε και την φοράει συνέχεια! Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Φιλιώ για τη βοήθεια που μου προσέφερε, δίνοντας μου κάποιες οδηγίες για να τη φτιάξω: Φιλιώ, η Ελένη κι εγώ σ΄ ευχαριστούμε πολύ!

1 σχόλιο:

  1. Κοπέλα εγώ σε ευχαριστώ που σου άρεσε και το προσπάθησες! Μπράβο σου έγινε καταπληκτικό και είμαι σίγουρη ότι θα ακολουθήσουν κ΄άλλα! Καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα σχόλιό σου θα με κάνει πολύ χαρούμενη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...